organy.art.pl » Instrumenty » Lubelskie » Lublin »LublinKościół Matki Bożej Fatimskiej
Głosy |
Klawiatury |
Traktura gry |
Traktura rejestrów |
24 |
2+P |
elektro-pneumatyczna |
elektro-pneumatyczna |
| Prospekt |
Organy sprowadzone z Koblencji (Niemcy) i zmontowane w tutejszym kościele w latach 1999-2000 przez Pawła Ziaję z Chmielnika k. Rzeszowa. Stół gry wolno stojący; grający siedzi przodem do ołtarza.
Skala manuałów: C-g3; skala pedału: C-f1.
| Stół gry |
DYSPOZYCJA ORGANÓW
|
Manuał I 1. Bordun 16'
2. Principal 8'
3. Hornflöte 8'
4. Fugara 8'
5. Vox celestis 8'
6. Gedackt 8'
7. Dolce 8'
8. Octave 4'
9. Rohrflöte 4'
10. Mixtur 3-5 f.
11. Horn 8'
|
Manuał II 1. Geigenprincipal 8'
2. Kopfflöte 8'
3. Gamba 8'
4. Aeoline 8'
5. Undamaris 8'
6. Quintatön 8'
7. Traversflöte 4'
8. Piccolo 2'
9. Vox humana 8'
|
Pedał 1. Violonbass 16'
2. Subbass 16'
3. Salicetbass 16'
4. Octavbass 8'
|
Połączenia: Man. II-I, Ped. I, Ped. II
Urządzenia dodatkowe: 2 wolne kombinacje, crescendo, żaluzja manuału II
Magdalena Ziaja, Wyposażenie warsztatów organmistrzowskich na podstawie literatury i badań własnych, Lublin 2000 (praca magisterska) [PZ]
29.09.2009 | Paweł Pasternak |
|